Day 15 19/9/14 Centralia-Olympic NP-Port Angeles

19 september 2014 - Centralia, Washington, Verenigde Staten

Vandaag het laatste NP op het programma! Toen we wegreden in Centralia was het zwaar bewolkt , helaas werd dat in het Olympic NP regen. Dus op het strand van Ruby Beach helaas geen mooie blauwe lucht ,maar wel even klein stukje gewandeld en natuurlijk even het water van de Pacific aangeraakt. Bij het Hoh Rain Forest de trail Hall of the Mosses gewandeld en we waren erg onder de indruk dat hier ook van die grote dikke bomen stonden. Helaas waren er de afgelopen jaren diverse omgevallen en daardoor was het niet meer zo'n echt dicht bos. Daarna weer tijd voor het strand van Rialto Beach , op de weg daar naartoe enigszins mooi weer maar aan het strand was het weer erg mistig. Het toetje was het mooist, Sol Duc Falls. Prachtig oerbos met mooie kleuren en een prachtig wandelpad wat ons leidde naar de Sol Duc Falls.
Geslapen in het Flagstone Motel en heerlijk speciaal bier gedronken en lekker gegeten bij DownRiggers aan de haven.