Day 13 17/9/14 Idaho Falls- IS15-IS86-IS84-Pendleton

17 september 2014 - Idaho Falls, Idaho, Verenigde Staten

Vandaag voornamelijk een cruisecontrol dag , in 1 dag Idaho doorkruisen naar Pendleton Oregon. 801 km in 7 1/2 uur incl picknicktime en tanken . Ook geen statetroopers die congestie vormden. En wat ik vergeten was dat net over de grens bij Oregon de tijd weer in ons voordeel terug ging dus waren wij al om 15.40 bij ons Motel. Gisteravond had ik al gezien op google maps dat er in de buurt van ons  Motel Rodeway Inn een pub/brouwerij zat. Dus vanmiddaq eindelijk tijd voor een cultureel uitstapje ipv bergen,wildlife etc. En het was best wel leerzaam , zo kwamen we erachter dat ze in de USA toch ook wel een biertje kunnen maken. We deden net of we niks snapten van de bierkaart en al snel stelde de waitress voor om wat proefglaasjes op ons tafeltje te zetten. Moeilijk om een keuze te maken, maar uiteindelijk nam Dirk de Righteous Indignation Organic Red en ik de Jackson Sundown Saison (zie foto bierkaart). Grappig is dan ook dat je als je zo'n lange rit hebt gemaakt dat je dan best wel dorst hebt. Gelukkig was er voldoende voorraad aanwezig en voor het gemak hebben we er ook maar even gegeten. De wandeling terug naar ons Motel verliep net zo smooth als de heenweg!