Day 7 11/9/14 Fort Collins-Crazy Horse-Mount Rushmore-Rapid City

11 september 2014 - Fort Collins, Colorado, Verenigde Staten

Winter in America is Cold!
Brrrrrrrr, wat een kou vandaag. We wisten al dat er natte sneeuw zou kunnen vallen in het gebied waar we vandaag naar toe zouden rijden, maar was toch even wennen. Vanuit Fort Collins via Wyoming naar Custer SP en Mount Rushmore. Veel mijlen rijden dus op een saaie Interstate en ja hoor terwijl de route makkelijk was misten we een afslag ,maar gelukkig bij de volgende al ontdekt en konden we weer 9 mijl terug.
In Wyoming regende het al en zakte de temperatuur al naar 3 graden.
In South Dakota gingen we weer wat hogerop en daar lag al een laag  sneeuw van 15 cm en het sneeuwde nog steeds licht. De temperatuur zakt zelfs tot -0,5 C.  We waren al bang dat we van het Crazy Horse beeld en de 4 heren van de berg Rushmore ook niets zouden zien want het was zwaar bewolkt en een beetje mistig. Normaal verwachten ze in dit gebied pas eind oktober wat sneeuw dus wij troffen het weer. Aan de andere kant ziet het er ook wel erg mooi uit zo'n wit landschap. Maar goed niks aan te doen. Dit keer waren we eens een keer vroeg bij ons Motel 6 en zijn we daarna nog even naar een Mall geweest en naar de Wal Mart. Zoals eigenlijk gewoonlijk de dichtst bijzijnde Diner opgezocht en heerlijk gegeten! Millstone Family Restaurant. 611 km gereden vandaag!