Up to the Yellow!

23 juli 2014 - Hoeven, Nederland

Me,Myself and Dirk de Jong uit Fijnaart zijn ex collega's , vrienden gebleven met dezelfde interesses qua muziek ,concerten bezoeken en reizen.
Al eerder in 1999 samen een reis gemaakt door het zuidwesten van de USA.
Na 15 jaar eindelijk weer samen op pad nu gaan we vanuit Albuquerque New Mexico naar Seattle Washington State.
We vertrekken op 5 september 2014 vanaf Schiphol met United Airlines om 10.10 uur naar Houston. Daarna een binnenlandse vlucht naar Albuquerque.
Terugreis 22 september 2014 vanaf Sea Tac naar Houston , 08.20 uur. Overstappen en om 15.50 uur naar Amsterdam , waar we op 23 september rond 8.20 uur aankomen.

1. Nannie Beijaerts:
    30 juli 2014
    Ben heel benieuwd...kijk uit naar jullie reisverhalen. Heb er inmiddels al zoveel over gehoord dat het tijd wordt dat jullie lekker gaan genieten met al jullie zintuigen!
  2. Annemiek Marijnissen:
    25 augustus 2014
    Heel veel plezier samen, het waardevolste papier is je paspoort: reizen brengt je verder! Ik hoop dat het jullie heel veel brengt.
  3. Marion:
    27 augustus 2014
    Fantastisch Dick! don't dream your life but live your dream..
  4. Anita:
    27 augustus 2014
    Dick en Dirk een hele fijne vakantie, geniet er van en kijk al uit naar jullie belevenissen.
  5. Alja en Geert:
    1 september 2014
    He Dick en Dirk, heel veel plezier en voeg een paar mooie foto's toe aan de blog zodat wij mee kunnen genieten
  6. Familie Maas:
    1 september 2014
    Hallo Dirk en Dick een hele mooie vakantie toe gewenst en laat ons ook een beetje mee genieten van jullie reis.
    Dirk we kijken uit naar de 28ste.
  7. Jack en Conny:
    1 september 2014
    Dick en Dirk Prettige vakantie toegewenst en hou ons op de hoogte we kijken er naar uit
  8. Team Hole19:
    1 september 2014
    Òok wij zijn benieuwd naar jullie reis verslag.
  9. Frans:
    3 september 2014
    Enjoy!✈️
  10. Miriam:
    4 september 2014
    Dick en Dirk, een hele fijne vakantie in de USA!!! Een hele goede en veilige reis morgen. Maar vooral geniet geniet geniet!!!! Ik kijk al uit naar jullie verhalen en foto's. Maar met wat ik al gezien heb van jullie route en voorbereidingen kan het alleen maar fantastisch worden. Veel plezier!!
  11. Ank:
    4 september 2014
    Uit naam van alle collega's een super reis Dirk en Dick.
    Geniet er van. Wij genieten dan van jullie reisverslagen en de foto's.
  12. Caroline:
    4 september 2014
    Hai Guys, alvast een hele goede reis gewenst en have fun!!
  13. Klaus en Janny:
    5 september 2014
    Lieve Dirk en Dick, heel veel plezier op deze fantastische reis. Maak er een onvergetelijk feest van. Liefs Klaus en Janny
  14. Karin en jan:
    Hallo Dick en Dirk,
    Goede reis gehad? Veel plezier en we blijven jullie volgen. Liefs uit Alphen en Nunspeet.
  15. Adrienne Heeren:
    5 september 2014
    Hey dubbel D, een hele fijne reis, geniet ervan en deze keer geen bekeuring. Veel plezier
  16. Anthony de Wit:
    6 september 2014
    Veel plezier heren mooie auto lijk me gaaf om in te rijden.