Day 1 5/9/14 Amsterdam-Houston-Albuquerque

5 september 2014 - Albuquerque, New Mexico, Verenigde Staten

Na 9 1/2 uur vliegen landen we dan eindelijk met de United Airlines UA 59  in Houston.Gelukkig duurde het bij de immigration en douane niet lang en wist Dirk ook gelijk dat zijn bekeuring van 15 jaar geleden uit de systemen was gewist. Helaas moesten we daarna voor de binnenlandse vlucht weer door de beveiliging, wat een gedoe!!!
Het slap smakende pilsje hadden we dan ook echt verdiend!
Na een  paar uur wachten dan éindelijk naar Albuquerque, dit was een wat mindere vlucht qua service en vriendelijkheid van het personeel aan boord.
Eenmaal aangekomen in Albuquerque snel naar buiten om te kijken waar we onze rental op moesten halen. Toch met shuttlebus naar het Rental gedeelte en bij Budget zou hij dan klaar staan.
We hadden vanuit Holland een B klasse auto gereserveerd, nu is het vaak zo dat je dan een iets beter model mee krijgt.
Nou meer dan beter ,een flinke grote bak ,een GMC Terrain.
Volgens mij hebben we de hele vakantie nodig om alles uit te vinden aan díe auto. Ondertussen was het al donker en daardoor misten we de afslag naar ons Motel 6. Eenmaal daar aangekomen snel ingechecked. We waren moe dus hebben de dichtstbijzijnde eettent gepakt, de Mac, pff gelukkig gelijk voor het avondeten de laatste keer.

1. Elaine:
    Gave auto ;)
  2. Caroline:
    6 september 2014
    Dat wordt bij terugkomst de Kia inruilen ???
  3. Peter en Jose:
    Hoi Dick en Dirk,
    mooi dat de reis goed is gegaan.
    Gave bak !!!!
    fijne vakantie.

groetjes Peter en Jose
  4. Barbara:
    6 september 2014
    Nice!! Het "grote" genieten kan nu echt beginnen. Veel plezier!
  5. Piet Bom:
    6 september 2014
    Goed om te horen dat jullie veilig zijn geland.
    Misschien kan je met die auto ook gewoon terugvliegen naar Nederland :)
  6. Martijn:
    6 september 2014
    Fijn dat jullie veilig geland zijn!
    Geniet ervan!
  7. Yvonne Vleghels:
    6 september 2014
    Wat n gave auto! Dat gaat benzine kosten!
  8. Jan en Jose:
    6 september 2014
    Fijn dat jullie een goede reis gehad hebben.
    Geniet van jullie vakantie
  9. Janny en Jack:
    6 september 2014
    Fijn dat de reis goed is gegaan .met kite is alles prima hij voelt zich weer helemaal thuis .
  10. Jacqueline:
    6 september 2014
    Heel veel plezier! Maak er iets moois van!
  11. Theo:
    7 september 2014
    Fijn dat jullie goed zijn aangekomen. Geniet er van en dat gaat zeker lukken met zo'n auto.
  12. Bep van de Luijtgaarden:
    7 september 2014
    Heel veel plezier daar, geniet ervan!
  13. Wouter en Anne:
    7 september 2014
    Mooi dat de reis goed is verlopen en dat julllie veilig zijn geland! Zo te zien vermaken jullie je wel. Nu kan de reis echt gaan beginnen. We zijn benieuwd naar jullie verhalen. Geniet ervan!
  14. Alja en Geert:
    7 september 2014
    prachtige omgeving mooie auto veel plezier
  15. Nannie Beijaerts:
    7 september 2014
    De eerste foto's zien er al geweldig uit! Moet schitterend zijn om het echt te zien. Jullie lijden niks met zo'n vervoermiddel. Ben benieuwd naar jullie volgend verslag. Enjoy , take care. Groetjes Nannie
  16. Miriam:
    11 september 2014
    WAUW...........wat een prachtige foto's, je ziet dat jullie erg genieten van jullie reis en zeker van de geweldige natuur, Rocky Mountain high!! En petje af dat je iedere dag een reisverslag schrijft, dat is erg leuk voor ons om te volgen, ik kijk er iedere dag naar uit, en voor jullie is het straks een prachtig document. En hoe smaken de pancakes weer haha. Nog heel veel plezier en geniet!!!!
  17. Nannie Beijaerts:
    12 september 2014
    Geweldig om jullie te volgen. Een paar donuts als ontbijt is wel heel weinig voor zulke trails die jullie maken. Take care ..cheerio.