Day 2 6/9/14 Albuquerque-Tent Rocks-Ah Shi Sle Pah - Bisti Badlands-Farmington

6 september 2014 - Albuquerque, New Mexico, Verenigde Staten

Dankzij de jetlag werd ik om 3 uur al wakker. Tot 4 uur het uitgehouden in mijn motelbedje, maar toen kon ik het niet meer uithouden  en ben in de badkamer (Dirk mocht niet wakker worden) met Caroline gaan chatten. Toen bleek ook dat het niet 4 uur was maar 3 uur ,dus moest ik nog zeker 3 uur te zien overbruggen totdat wij rond 6 uur een ontbijtje gingen eten bij de Mac voor ons Motel. Hotcakes met van die veeeel te grooooote bekers koffie. Toch deed het ons goed en waren we klaar voor de lange dag die we te gaan hadden. Maar eerst moesten we nog even bij de Albertson's boodschappen doen. Rond 8 uur nog een bijna complete lege megasupermarkt , raar maar wel makkelijk. Toevallig hadden ze deze week het bier en de rode wijn ingeslagen die wij in kleine hoeveelheden in ons karretje lieten verdwijnen. Ons eerste park van vandaag was  Tent Rocks , helaas was het erg bewolkt  maar gelukkig brak na een uur toch de zon langzaam een beetje door , waardoor de tenten gelijk in een beter daglicht kwamen te staan. Na 2 uur waren we wel klaar met bekijken en wandelen en hebben we daar in het park even lekker zitten picknicken. maar goed ook want we moesten nog zeker 190 miles rijden naar Ah Shi Sle Pah Wilderness Area. Met zelfs het laatste stuk over zogenaamde dirtroads , iets wat onze huurautootje kan beamen . Van Zilvergrijs naar Terracottabruin. Doordat dit park totaal niet wordt aangegeven langs de weg hadden we toch een beetje moeite om het te vinden ,maar door een voortreffelijke samenwerking wisten wij het toch te vinden en diverse hodoo's te zien.
Het volgende park was ook alleen maar bereikbaar via zo'n erg stoffige weg , helaas was het al laat en wilden we naar ons motel in Farmington om een lekker koud pilske te drinken. Toch even een paar foto's genomen maar verder geen trail gedaan. Rond 18.50 was het klaar voor die dag. Morgen flinke rit voor de boeg dus nu maar eens gaan douchen en slapen. Overnachting in Motel 6 en bij Denny's gegeten! Vandaag uiteindelijk 515 km gereden!